Változáskommunikáció

A TRÉNING CÉLJA
A vezető képessé váljon a változás melletti meggyőződését olyan módon kommunikálni, hogy az a beosztottak/munkatársak irányába olyan erőteljes késztetésként jelenjen meg, ami a változás végrehajtását cég szinten is sikerre viszi.

GORDIUS MEGKÖZELÍTÉS
Ma már csak a változás állandó. 
Minden szervezet folyamatosan változik, hiszen a változó piaci kihívásokra megfelelő választ kell adni. Nem elég azonban a változást a legfelső vezetésnek megálmodnia, azt a szervezeten végig is kell görgetni, hiszen csak így hozzák meg a kívánt eredményt. Ez pedig olyan kritikus esetekben, amikor a változás a szervezet tagjait jelentős mértékben érintik, igen nehéz feladat. 
Mivel a változások csak akkor hozzák meg a kívánt eredményt, ha kellő támogatottságot kapnak, így rendkívül nagy a súlya annak, hogy a vezetés milyen módon tudja képviselni, kommunikálni a változás okát, célját, és menetét. A 
Gordius Csoport a változások kiváltotta természetes reakciók, érzelmi viszonyulások, ellenállások feldolgozása révén, valamint a meggyőző kommunikáció sajátosságai alapján nyújt modellt a vezetőknek arra, hogy hogyan tudják minél hatékonyabban kommunikálni a szervezetben az önindította vagy akár kényszerű változásokat. 

A PROGRAM FÓKUSZPONTJAI
A változási okok meghatározása, változástervezés, kommunikációs lépések, csoportos bejelentés, egyéni megbeszélések, a változási szakaszok és azok levezetése, az elköteleződés szintjei, személyes kommunikációs modell, fellépő ellenállások felismerése és kezelése, értékváltás.

      

v2.00