Személyes ügyfélszolgálat
A TRÉNING CÉLJA
A „front-munkatársak” ügyfélorientált attitűdjének kialakítása/ megerősítése, valamint a minőségi szolgáltatás technikáinak begyakorlása.
A GORDIUS MEGKÖZELÍTÉS
Az ügyfélszolgálati munka nagy felelősséggel jár, hiszen a front-munkatársak alakítják hosszú távon a képet az anyacégről. Ennek ellenére nem találunk az oktatási jegyzékben olyan iskolát, ahol ügyfélszolgálati bizonyítványt adnának. Ezt a munkát mindenki csak a való életben, a saját bőrén tanulhatja meg, a tapasztalatokat élesben kell megszereznie. Mivel ez nem könnyű, mindenképpen érdemes ezt a fejlődési folyamatot képzéssel támogatni!
Az utóbbi évtizedben gyökeres változáson esett át ez a munkakör. Az egyre fokozódó piaci verseny, az új szerkezeti struktúrák a szervezeteknél a front office szerepét alapjaiban alakították át. A kiszolgáló személyzetből hirtelen kapcsolattartó munkatárs lett, aki közvetíti a cég arculatát, kultúráját az ügyfél felé. Kulcsemberek ülnek a pultok mögött, akiken az múlik, hogy a cég meg tudja-e tartani klienseit, és képes-e újakkal gazdagodni.
E mellet nem szabad elfeledkezni arról, hogy ez a munka bizony problémákkal, ideges ügyfelekkel és konfliktusokkal terhelt, ami naponta nehezíti az alapfeladatok kifogástalan véghezvitelét. Ez az egyre komplexebb munkakör alapos felkészültséget és jó interperszonális készségeket igényel. Ehhez kínál a Gordius összetett, és jól felépített képzési modulokat.
A PROGRAM FÓKUSZPONTJAI
Ügyfélcentrikusság, indulatmentesség, problémamegoldás, nehéz helyzetek - konfliktuskezelés, stresszkezelés, hitelesség, gyors hangolódás az ügyfélre, nehéz partnerek – ügyféltipológiák, differenciált kommunikáció, rugalmas szempontváltás, empátia, stresszoldási technikák.
|