Coaching

Az egyéni coachingra sajnos a mai napig nem találtak olyan magyar megfelelőt, ami teljes mértékben kifejezné annak valódi tartalmát. 

A mi megközelítésünkben a coaching egy olyan kétszemélyes, interaktív tanácsadási folyamat, ahol a napi munkavégzésben való részvétellel, és az egyéni problématerületekre történő fókuszálással a résztvevő az őt leginkább érintő, konkrét kérdéseire kaphat megoldásokat. Ebben az intenzív, saját élményű fejlesztésben igény szerint tesztekkel és kérdőívekkel támogatjuk a fejlesztést. 
A módszer kulcsa a folyamatos visszajelzés és korrekció, valamint új szempontok felvetése és kipróbálása. 
A coaching egyfajta interaktív önreflexió, melynek során szakmai vagy magánéleti interakciók, döntési és szervezeti helyzetek illetve konfliktusok kerülnek feldolgozásra.
A coaching erőssége a személyre szabottság, mivel nem tartalmaz redundáns, a résztvevő számára nem használható vagy már ismert témákat. Ezt az előzetes igényfelmérés és a program közös kialakítása biztosítja, így a fejlesztés maximálisan célorientált és hatékony.

Mikor lehet szükség coachingra: 
  • Konfliktusok (kívülről vagy belülről fakadó), kényes helyzetek kezelése
  • Nem egyértelmű célkitűzések, bizonytalan szervezeti határok
  • Új szervezeti felállás, akvizíciók
  • Vezetők új, szokatlan felelősségi körökben
  • Döntéselőkészítés
  • Érdekérvényesítés javítása
  • Hatékony döntési folyamatok és kompetenciák hiánya
  • Értékelési és visszajelzési nehézségek
  • Problémamegoldás
  • Projektmenedzsment coaching
  • Célkitűzés
  • A rutin túlzott eluralkodása a szervezetben
Ha nem tréning, miért coaching? 
  • Folyamatos, on-the-job fejlesztés
  • Teljes mértékben egyénre szabott
  • A folyamat közben is alakítható az ügyfél igényei és a fejlődés mértéke szerint 
v2.00